Regulaminy

Regulamin rezerwacji wizyt

REGULAMIN REZERWACJI WIZYT W SALONIE PRESTIGE LASER

  1. Na wizytę klient może umówić się bezpośrednio w salonie Prestige Laser, ul. Żegiestowska 7D, telefonicznie pod numerem telefonu 690-165-828 lub przez aplikacje Booksy.
  2. Klient ma możliwość zmiany terminu wizyty lub jej odwołania nie później niż na 24h przed planowanym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty na ostatnią chwilę lub nie pojawienia się na umówionej wizycie, salon Prestige Laser ma prawo zobowiązać klienta do zapłacenia zadatku w wysokości 100zł, podczas umawiania kolejnej wizyty.
  3. Brak wpłaty zadatku przez zobowiązanego klienta najpóźniej w czasie 24 godzin od umówienia wizyty powoduje jej automatyczne anulowanie.
  4. Zadatek przepada kiedy klient nie pojawi się na wizycie lub nie poinformuje salonu Prestige Laser o potrzebie zmiany terminu najpóźniej na 24 godziny przed jej rozpoczęciem.
  5. Klient zobowiązany jest do stawienia się na umówionej wizycie punktualnie. W przypadku spóźnienia się przez klienta, salon Prestige Laser ma prawo skrócić czas zabiegu lub odmówić wykonania usługi jeżeli uzna, że osiągnięcie pożądanego efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie. Mimo skrócenia czasu cena usługi będzie zgodna z cennikiem.
  6. Salon Prestige Laser ma prawo do odwołania usługi lub zmiany jej terminu w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonanie usługi przez kosmetologa.

Klient podczas umawiania wizyty zobowiązuje się z zapoznaniem z treścią niniejszego regulaminu oraz oświadcza, że w pełni go akceptuje.
Regulamin do wglądu znajduje się w recepcji salonu Prestige Laser (ul. Żegiestowska 7D, Wrocław) lub na stronie internetowej www.prestigelaser.pl

REGULAMIN ZAKUPU I KORZYSTANIA Z PAKIETÓW/KARNETÓW ZABIEGOWYCH NA SERIĘ ZABIEGÓW

1.       Pakiet zabiegowy/karnet zabiegowy – zestaw specjalnie skomponowanych zabiegów kosmetologicznych, wycenionych na konkretną kwotę, z góry opłacony przez klienta na całą kwotę wartości pakietu. Nie może być wymieniony na inne zabiegi lub towary oferowane w Prestige Laser.

2.       Pakiet zabiegowy ważny jest przez okres 12 miesięcy. Po tym terminie pakiet niewykorzystany częściowo lub w całości traci ważność.

3.       Wykupiony pakiet zabiegowy nie podlega zwrotowi.

4.       W przypadku choroby lub stanu zdrowia wykluczającego wykorzystanie przez klienta pakietu zabiegowego istnieje możliwość przekazania pakietu innej osobie (osobiście przez właściciela pakietu) lub w skrajnych przypadkach, wykorzystanie pakietu na zabiegi (opiewające na kwotę zakupu pakietu lub na kwotę wartości zabiegów pozostałych do wykorzystania w ramach opłaconego pakietu), którym klient może się poddać nie narażając swojego zdrowia. Takie rozwiązanie jest możliwe tylko i wyłącznie po konsultacji z osobą decyzyjną w Prestige Laser.

5.       Rezerwacji wizyty w ramach zakupionego pakietu można dokonać pod numerem telefonu 690-165-828, osobiście w salonie Prestige Laser (ul. Żegiestowska 7D) lub przez portal Booksy.

6.       Zabiegi zawarte w pakiecie nie podlegają wymianie na środki pieniężne.

7.       W przypadku nie pojawienia się na wizycie, na której miał zostać wykonany zabieg z pakietu i/lub niepoinformowania o nieobecności lub potrzeby zmiany terminu wizyty na min. 24h przed umówionym terminem, zabieg wchodzący w skład pakietu zabiegowego uznaje się za zrealizowany.

8.       Ceny zabiegów wchodzących w skład każdego z pakietów są ustalane na podstawie cennika i nie łączą się z innymi promocjami.

9.       Niniejszy regulamin jest integralną częścią pakietu zabiegowego.

10.   Klient w chwili zakupu pakietu, oświadcza, że zapoznał się z treścią „Regulaminu zakupu i korzystania z pakietów/karnetów zabiegowych na serię zabiegów” i w pełni akceptuje jego postanowienia. Na życzenie klienta niniejszy regulamin udostępniany jest na recepcji Prestige Laser.

Informacje dodatkowe:

1.       Prestige Laser zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu „Zakupu i korzystania z pakietów/karnetów zabiegowych na serię zabiegów”. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest stacjonarnie w salonie Prestige Laser lub na stronie internetowej www.prestigelaser.pl

2.       Osoba wykonująca zabieg ma prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku wystąpienia przeciwwskazań.

3.       Klient w momencie zakupu pakietu oraz przed przystąpieniem do zabiegu ma obowiązek udzielenia prawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia.

REGULAMIN ZAKUPU BONÓW PODARUNKOWYCH

Informacje ogólne:

Bon podarunkowy można zakupić osobiście w salonie Prestige Laser przy
ul. Żegiestowskiej 7D we Wrocławiu lub drogą telefoniczną pod nr tel. 690-165-828.

Bon podarunkowy zawiera następujące informacje:
– imię i nazwisko osoby dla której został zamówiony (ewentualnie wystawiony in blanco)
– treść: wybrany rodzaj zabiegu zgodnie przedstawioną ofertą lub kwota do wykorzystania na dowolny zabieg
– termin ważności: 12 miesięcy od daty wystawienia
– telefon kontaktowy do salonu, aby Osoba Obdarowana mogła potwierdzić i ustalić termin wykorzystania bonu

Warunki zakupu:

  1. Bon podarunkowy można zamówić telefonicznie kontaktując się z recepcją lub osobiście pod adresem salonu, ul. Żegiestowska 7D, Wrocław
  2. Po złożeniu zamówienia należność za zakupiony bon można uregulować osobiście: gotówką, kartą lub przelewem na numer konta:
    12 1020 5242 0000 2102 0640 9959
  3. W tytule przelewu należy wpisać: „Bon podarunkowy dla (imię i nazwisko)”
  4. Zakupiony bon podarunkowy zostanie wysłany na wskazany adres lub przekazany osobiście w salonie Prestige Laser po uregulowaniu należności gotówką, kartą lub w formie przelewu.
  5. Standardowo Bon podarunkowy zapakowany jest w elegancką kopertę.

 

Warunki realizacji vouchera:

 

  1. Obdarowana osoba po otrzymaniu bonu dokonuje rezerwacji terminu informując, że posiada bon podarunkowy.
  2. Ważność bonu nie podlega przedłużeniu.
  3. W celu umówienia się na wizytę należy skontaktować się z salonem Prestige Laser maksymalnie na 3 tygodnie przed końcem ważności Vouchera.
  4. Voucher traci ważność wówczas gdy klient zarezerwował termin wizyty i nie stawił się w salonie w umówionym terminie bez wcześniejszego (min 24 h przed wizytą) powiadomienia.
  5. Rodzaj zabiegu wykupionego poprzez bon można zamienić na inny zabieg o tej samej wartości. Istnieje też możliwość dopłaty.
  6. Bon podarunkowy nie jest wymienialny na środki pieniężne w całości ani w części, nie może również zostać zwrócony.
  7. Bon podarunkowy nie może być zrealizowany na zakup kosmetyków dostępnych w salonie.
  8. Bon podarunkowy nie jest ściśle związany z nazwiskiem osoby, dla której był zakupiony. Można go przekazać innej osobie do wykorzystania.
  9. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub zagubienie “bonu”.
  10. Ewentualne zapytania w kwestii realizacji vouchera prosimy kierować do recepcji.

 

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu.